Jeśli interesuje Cię nasza oferta...

...skontaktuj się z naszym konsultantem
tel: +48.12.6330671
e-mail: office@openhorizon.pl

...lub użyj Formularza kontaktowego

Na pewno się odezwiemy!

 

Zasady współpracy

W celu korzystania z Platformy OH w części przeznaczonej dla firm i instytucji, czyli wydzielonej przestrzeni systemu zwanej bramką firmową, należy skontaktować się z biurem Open Horizon Sp. z o.o. pod adresem office@openhorizon.pl w celu uzyskania kontaktu do przedstawiciela handlowego z którym zostanie omówiony zakres i szczegóły umowy.

Podstawą do uruchomienia bramki jest podpisanie stosownej umowy o współpracy. Świadczenie Open Horizon polega na udostępnieniu firmie przestrzeni teleinformatycznej pod ustalonym adresem URL oraz udzieleniu licencji na korzystanie z oprogramowania komputerowego do tworzenia, rozpowszechniania, przechowywani, modyfikacji i usuwania materiałów, dla określonej ilości użytkowników przez określony okres czasu.

W ramach podpisanej umowy Open Horizon pobiera opłaty za:

·      określoną w umowie przestrzeń teleinformatyczną – hosting – opłata miesięczna

·      otwarcie bramki – opłata aktywacyjna - jednorazowa

·      szkolenie administratora systemu i zakres prac opiekuna firmowego – opłata jednorazowa

·      licencję za każdego użytkownika systemu – opłata miesięczna

·      opłatę archiwizacyjną za utrzymywanie danych w miesiącach w których dana firma czy instytucja nie korzysta z systemu – opłata miesięczna


Dowiedz się więcej: Cennik dla firm