Zasady współpracy
W celu korzystania z Platformy OH w części przeznaczonej dla firm i instytucji, czyli wydzielonej przestrzeni systemu zwanej bramką firmową, należy skontaktować się z biurem Open Horizon Sp. z o.o. pod adresem office@openhorizon.pl w celu uzyskania kontaktu do przedstawiciela handlowego z którym zostanie omówiony zakres i szczegóły umowy.
Podstawą do uruchomienia bramki jest podpisanie stosownej umowy o współpracy. Świadczenie Open Horizon polega na udostępnieniu firmie przestrzeni teleinformatycznej pod ustalonym adresem URL oraz udzieleniu licencji na korzystanie z oprogramowania komputerowego do tworzenia, rozpowszechniania, przechowywani, modyfikacji i usuwania materiałów, dla określonej ilości użytkowników przez określony okres czasu.
W ramach podpisanej umowy Open Horizon pobiera opłaty za:
· określoną w umowie przestrzeń teleinformatyczną – hosting – opłata miesięczna
· otwarcie bramki – opłata aktywacyjna - jednorazowa
· szkolenie administratora systemu i zakres prac opiekuna firmowego – opłata jednorazowa
· licencję za każdego użytkownika systemu – opłata miesięczna
· opłatę archiwizacyjną za utrzymywanie danych w miesiącach w których dana firma czy instytucja nie korzysta z systemu – opłata miesięczna